Pozovite nas: +381 (0)11 3971 624 | office@ventoautodelovi.rs
Prvi je od modela Audi A3 serije koja je u kompaktnoj klasi vozila pri samom vrhu od svog početka. U početku u ponudi je bila samo varijanta sa troja vrata i prednjim pogonom. Od 1998. godine uveden je u ponudu za Audi tipični „quattro“ pogon na sva 4 točka.
1999. na tržište je plasiran model sa 5 vrata. Audi je A3 model na tržište postavio kao sportsku alternativu Golfu. A3 dostupan je s benzinskim motorima snage od 101 KS do 225 KS, a dizel TDI motori su snage od 90 KS do 130 KS.
Prednji vazdušni jastuci su serijski a ESP je bio serijski za benzinske modele snage od 180 KS – 210 KS u ostalim modelima bio je dostupan samo kao dodatna oprema.
2000. Audi je redizajnirao spoljašnost modela A3 pa je tako dobio novi izgled prednjih i zadnjih farova, a ESP je postao serijski u svim modelima.
Plastični delovi u enterijeru pucketaju, sedišta su nestabilna, završna obrada prekidača i podizača stakla je neugledna. Enterijer se od 2000. sa redizajnom spoljašnosti poboljšao ali ni tada nisu rešene nabrojane mane. Serijska oprema je bila oskudna. Električni podizači stakla su u serijskoj opremi međutim mora se napomenuti da se često kvare.
Kod prvih TDI-dizel motora najveća mana je pucanje zupčastog kaiša, koji bi trebalo mijenjati nakon pređenih 60 000 km. Modeli posle 2000. su pouzdaniji. Često su takođe uočeni problemi sa pokazivačima pravca i rđanjem izduvnih sistema. Karoserija Audija A3 inače nema problema sa rđom i dobro je zaštićena od korozije budući da ima pocinkovanu karoseriju.
Za sve nove modele Volkswagena, Audija, Škode ili Seata poručujemo delove iz ORIGINALA. Rok isporuke od 5 do 7 dana.