Pozovite nas: +381 (0)11 3971 624 | office@ventoautodelovi.rs

Cordoba je prvi put predstavljena na Sajmu automobila u Frankfurtu 1993. godine, a leta iste godine se našla na tržištu. Konstruisao ju je italijanski dizajner Đorđeto Đuđaro na osnovu platforme druge generacije Seat Ibice i treće generacije Volksvagen Pola. Iako je konstruisana na osnovu ova dva modela, Cordoba je imala nešto veću dužinu, blizu Golfa. Imala je prtljažni prostor od 455 litara, koji se mogao produžiti do 762 litra obaranjem zadnjih sedišta. 1996. godine pojavljuje se kupe verzija (Córdoba SX), a 1998. karavan (Córdoba Vario).

1999. godine dolazi do redizajna, u fokusu su promene na branicima, farovima, zadnjim svetlima, prednjoj maski, a u unutrašnjosti su novi materijali i presvlake.
Folksvagen Polo klasik (sedan) i verzija karavan su istovetne verzije Cordobe prve generacije i verzije Vario, ali nema istovetan izgled sa Folksvagen Polo u hečbek verziji.
Koristila je poznate Volksvagenove motore, kao Polo i Ibica, i to benzinski 1.4 i 8V (60 KS), 1.4 MPI 8V (60 KS), 1.4 MPI 16V (100 KS), 1.6 i 8V (75 KS), 1.6 MPI 8V (75 i 101 KS), 1.8 i 8V (90 KS), 1.8 MPI 16V (130 KS), 2.0 MPI 8V (116 KS), 2.0 MPI 16V (150 KS), kao i dizel motore od 1.9 D 8V (64 KS), 1.9 TD 8V (75 KS), 1.9 SDI 8V (64 KS), 1.9 TDI 8V (90 i 110 KS).

Druga generacija je predstavljena na Salonu automobila u Parizu 2002. godine kao salon verzija, limuzina sa četvoro vrata na osnovu treće generacije Seat Ibice. Konstruisao ju je dizajner Valter de Silva. Kupe i karavan verzije u drugoj generaciji nisu razvijani. Prtljažni kapacitet je imala od 485 litara, a koji je mogao da se poveća na 800 litara obaranjem zadnjih sedišta. Kordoba deli platformu i motore sa četvrtom generacijom Volksvagen Pola i prvom i drugom generacijom Škoda Fabije.

Limuzine na osnovu uspešnih hečbek verzija retko postaju uspeh prodaje u Evropi, a Kordoba nije mnogo učinila da se to promeni. Tokom 2006. godine, Kordoba je povučena iz prodaje u Ujedinjenom Kraljevstvu. U drugim evropskim zemljama, prodaja je završila 2009. godine.

Druga generacija je takođe koristila Volksvagenove motore, i to benzinski 1.2 12V (65 i 75 KS), 1.4 16V (76, 87 i 101 KS), 1.6 8V (101 KS), 1.6 16V (106 KS), 2.0 8V (117 KS), kao i dizel motore od 1.4 TDI (69, 76 i 81 KS), 1.9 SDI (65 KS), 1.9 TDI (101 i 133 KS).

cordoba 1
cordoba 1
cordoba 2
cordoba 2
cordoba 3
cordoba 3
cordoba 4
cordoba 4

Proverite zašto smo najbolji

Za sve nove modele Volkswagena, Audija, Škode ili Seata poručujemo delove iz ORIGINALA. Rok isporuke od 5 do 7 dana.