Pozovite nas: +381 (0)11 3971 624 | office@ventoautodelovi.rs

Novi Seat Toledo se pojavio 1999. godine i platformu je delio sa  Golfom četvrte generacije. Lepo dizajniran i atraktivan automobil lako je pronalazio svoje kupce. Samo smeštanje u vozačko sedište je lako, obzirom da se jedino na najosnovnijem modelu sedište ne podešava po visini a volan po dubini.

Veličina gepeka je na zavidnom nivou, zadnja klupa je sklopiva, a jedina mana je što je utovarna površina uska, a prag visok pa je samo smeštanje stvari otežano.
Benzinci počinju od 1,6 sa 100 konja koji je prestao da se ugrađuje već u oktobru 1999., a zamenio ga je 1,8 sa 20 ventila kojem je snaga vremenom rasla od 123 do 176 konja u turbo verziji koja se ugrađivala od 2003. Najveći benzinac ima 2300 kubika, pet cilindara i 170 KS.

Što se tiče dizel motora svi su 1,9 ali sa različitim snagama. Najslabiji ima 108 konja, a posle 2003-će snaga je porasla na 138, odnosno 150. Ovi motori sjajno vuku, kako na nižim tako i na višim obrtajima i odličan su kompromis između sportske vožnje i prosečne potrošnje od samo 4,5 litara dizela.

Ako se odlučite za benzince, proverite da li je zupčasti kaiš menjan redovno jer u slučaju njegovog pucanja ceo motor propada a popravka je praktično neisplativa. V5 benzinac nema ovih problema ali nije baš lak za pristup pri servisima pa očekujte veće troškove održavanja.

Ni dizeli nisu otporni na kvarove. Osim ovoga, Toledo je dosta pouzdan automobil.
 

Proverite zašto smo najbolji

Za sve nove modele Volkswagena, Audija, Škode ili Seata poručujemo delove iz ORIGINALA. Rok isporuke od 5 do 7 dana.