Pozovite nas: +381 (0)11 3971 624 | office@ventoautodelovi.rs

VW Bora potiče od Golf 4, međutim VW Bora nije postigao takav uspeh na tržištu kao Golf vozila.

Naglašavajući sportski karakter ove limuzine, nemački gigant je pogodio šta kupcima treba. A to je manji i jeftiniji auto koji će biti alternativa BMW serije 3 i Mercedesu C klase.

Uprkos što je zasnovana na Golfu, za Boru važi da je vrhunski i dinamički dizajniran automobil.

Kao i ostali automobili iz porodice VW i VW Bora je dosta tražen automobil na tržištu polovnih vozila. Baziran je na Golfu, ali zahvaljujući tvrđem ogibljenju i boljem ležanju na putu, udobniji je za vožnju. Što se tiče kabine, mesta za vozača ima dovoljno, u zadnjem delu takođe, a gepek je veoma prostran. Kvalitet korišćenih materijala je odličan.

Potpuno pocinkovana karoserija omogućava veliku dugoročnu vrednost i dovoljan razlog za Volkswagen da odobri dvanaest godina garancije protiv korozije.

Benzinci od 1,6 i 2,0L predstavljaju solidan izbor.

Preporuka ide sjajnim, doduše malo bučnijim dizelima. Svi su zapremine 1,9 litara, s tim što dolaze u različitom rasponu snaga. Od starta proizvodnje je ovaj motor imao 90 konja. Nakon maja 2002. su stigli motori sa 110 i 115 konja, a od juna i celih 130 koji sjajno vuku ovu limuzinu. Prosek potrošnje je oko 5 litara dizela na 100 kilometara što zvuči solidno.

Pri kupovini Bore uzmite u obzir da:
* pouzdanost je generalno dobra, osim kod nekih 2.0 motora koji su imali problema sa dovodom goriva;
* redovnost rađenih servisa je vrlo bitna. Plus za automobile sa servisnom knjižicom i one kod kojih unutrašnjost nije oštećena;
* brzo trošenje guma je česta pojava zbog problema sa geometrijom vozila. Neravnine mogu da mu pomere trap, ali ovo se lako dovodi u red.

Problemi sa kojima se mozete sresti ukoliko ste ljubitelj automobila VW Bora:
Na modelima VW Bora proizvedenim posle septembra 1999.godine česta je pojava zveckanja u bravi na vratima.
Na modelima VW Bora proizvedenim do 2001. buka menjača pri vožnji na neravnom terenu.
Neuspeh centralnog zaključavanja. Na modelima proizvedenim do 2001. došlo je do greške na prekidaču za oslobađanje vrata za sipanje goriva, koje se nalazi pored ručne kočnice.
Na svim modelima, posebno od juna 2000. je čest kvar podizača prozora.
Kvar na klimi. Na nekim VW Bora, posebno onim proizvedenim do 2002. dolazilo je do kvara kompresora klime, obično posle 80000 km.
Kvar instrument table, merni instrumenti u modelima proizvedenim do 2000. Prvo, smetnje a zatim prekid rada instrument table.
Tasteri na centralnoj konzoli, često se zaglave.
Problemi sa centralnim zaključavanjem.

Proverite zašto smo najbolji

Za sve nove modele Volkswagena, Audija, Škode ili Seata poručujemo delove iz ORIGINALA. Rok isporuke od 5 do 7 dana.